Με 'γειά μας!!!

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Και ναι επιτέλους ...σήμερα το απόγευμα πήγαμε και πήραμε αυτό το θεσπέσιο έπιπλο για την βεράντα μας.
Πόσο καιρό το έψαχνα η ιδιότροπη πια να βρω ένα τραπέζι που να είναι και μεγάλο αλλά και μικρό μαζί ,να κλείνει ,να μαζεύει ,να διπλώνει το χειμώνα ,αλλά να΄ναι και ωραίο βρε παιδί μου μην είναι και τελείως κλάτσ κλούτσ..
Αυτές ήταν οι περιγραφές που έδινα στον κόσμο και στα μαγαζιά αλλά και στον άντρα μου.
Δυστυχώς όμως και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κανείς δε με καταλάβαινε.
(έλα ντε γιατί?)
Σήμερα όμως ήταν η τυχερή μου μέρα..για πολλούς λόγους........
και ένας από αυτούς ήταν ότι βρέθηκε μπροστά μου αυτό το τραπεζάκι.
Και τι δεν έχει και κλείνει και αποθηκεύει της καρέκλες και γίνεται όσο μικρό ή όσο μεγάλο θες (χωρίς παρεξήγηση)
και έχει και ροδάκια και είναι και ξύλινο!
H super αγορά δεν το συζητώ..
Αχ ..πόσα πρωινά θα φάμε εκεί έξω πια τα τρία μας..και πόσα ήρεμα απογευματάκια θα απολαμβάνω με το συζηγατούλη μου το καφεδάκι μας.
Αλλά και πόσα πρωινά θα απολαμβάνω τον καφέ μου χαζεύοντας στο λαπτοπάκι μου , μιας και τώρα πια έχω και τραπέζι να το ακουμπήσω..
Είμαι πολύ χαρούμενη ,πάρα πολύ..
Αυτό πάντως που μου έκανε εντύπωση ήταν το πως μύριζε όταν ανοίξαμε το κουτί ..σαν μπισκότο.
Τελικά όλα τα καινούρια πράγματα μυρίζουν σαν μπισκότο.
Κρίμα που θα τη χάσει αυτή τη μυρωδιά σε λίγες μέρες..
Αύριο θα προμηθευτώ και το ειδικό λαδάκι φροντίδας για να είναι πάντα σαν καινούριο και φυσικά θα το εγκαινιάσω κιόλας..πρωί πρωί με το καφεδάκι μου!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Άλλος ένας λόγος που σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη είναι ότι το pc σταμάτησε πια να ανήκει στην κατηγορία των ερπετών και μπήκε και πάλι στην κατηγορία των πτηνών..
κοινώς πετάει το εργαλείο..
σήμερα το πήραμε.
Το  είχαμε δώσει σε ένα παλικάρι φίλο του άντρα μου και μας το έκανε καινούριο κι αυτό.
Βέβαια αυτό δεν μύριζε μπισκότο αλλά μπορώ να πω πως είναι αγνώριστο.
Έχει κι αυτό που δεν θυμάμαι πως το λένε ...που στο φτιάχνει ο άλλος από το σπίτι του κι έτσι
είμαι πια ήσυχη κι από αυτό.

Όλα καλα κι όχι μόνο λοιπόν σήμερα.
Μακάρι να κυλήσουν και κάποια άλλα τόσο ωραία γιατί δεν ξεχνάω πως μπροστά μας έχουμε δυο ανηφόρες η μία είναι το θέμα της υγείας μου και η άλλη αυτό το δικαστήριο που ελπίζουμε να αποδώσει δικαιοσύνη γιατί άλλο άδικο δεν το αντέχω.

Ας μη μαυρίσω πριν κοιμηθώ ουστ κακές σκέψεις ..
Σ΄αγαπώ αντρούλη μου και σε ευχαριστώ για όλα σήμερα ...
περαστικά στο δαχτυλάκι σου χιχιχιχι!!!!

2 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Καταρχην ελπιζω το θεμα της υγειας σου να μην ειναι κατι σοβαρο και να ειναι γρηγορα περαστικο!
Με γεια το τραπεζακι! Μου αρεσει που ηδη ονειρευεσαι τις υπεροχες στιγμες που θα περασεις σε αυτο! Ετσι ειναι! Τα πραγματα ειναι για να τα χαιρομαστε οχι να τα κοιταμε!
Φιλια Πολλα!

to Katerina's blog είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου πεταλουδίτσα..
Και ευχαρίστως σε καλώ για καφεδάκι όποτε θες!!
Σε φιλώ γλυκά γλυκά..