happy Valentine's day

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Ξημερώνει του "Αγίου Βαλεντίνου"
σήμερα γιορτάζει ο έρωτας.Τί έθιμο κι αυτό? Έχει όμως κι αυτό την γλύκα του ,παντού καρδούλες ,τριαντάφυλλα ,γλυκάκια ε, όσο να πεις επηρεάζεσαι θες να μπεις στο πνεύμα.
Βέβαια είμαι κι εγώ της άποψης πως ο έρωτας και η αγάπη γιορτάζονται κάθε μέρα και κάθε ώρα. Κι όσο για τα δωράκια φωτιά θα πέσει να με κάψει αν έχω παράπονο. Το μωράκι μου έχει δεν έχει "όχι" δεν μου λέει.
Και να που τώρα έχω σκαλώσει και θέλω να κάνω κάτι για αύριο και δεν ξέρω τι.
Όλη τη βδομάδα έσπαγα το κεφάλι μου και δώρο δεν πήρα πρώτα απ' όλα γιατί δεν κατάφερα να βγω έξω μιας και ο ψυχουλίνος μου ο μικρός ήταν αρρωστούλης.
Και τώρα τι γίνεται??
Ακόμα σκέφτομαι και μάλλον και μέχρι το πρωί αυτό θα κάνω ,θα σκέφτομαι..
Θα κάψω το κεφάλι μου...στο τέλος!
Κάτι πρέπει να κάνω άλλα μάλλον από Τρίτη δεν πειράζει,κάλιο αργά παρά ποτέ
Νιώθω χάλια γιατί εκείνος και ΔΏΡΑ μου πήρε σήμερα που πήγαμε βόλτα και από ότι υποπτεύομαι μάλλον θα πάρει και κάτι ακόμα για να τηρήσει την έκπληξη της ημέρας.
Πώς να νιώσω εγώ τώρα ? Σαν το φτωχό συγγενή που εκτός των άλλων έρχεται και κατόπιν εορτής. Άρε άτιμε Βαλεντίνε!!!