'Ενας μπαμπάς σκέτο μέλι...

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010



..Μαζί με το μπεμπάκι μας ντάντευε κι εμένα χτες όλη μέρα αφού εγώ ήμουν κυριολεκτικά σε κώμα.
Έπαθα κάτι ...δεν κατάλαβα τι ,πάντως κάτι με πείραξε σοβαρά απο αυτά που έφαγα κι όλη μέρα ξερνοβόλαγα πάνω από μια λεκάνη. Έκανα και τον πυρετάκο μου κι ως εύλογη συνέπεια όλων αυτών κοιμόμουνα όλη μέρα.
Το δρομολόγιο ήταν ένα λεκάνη-κρεβάτι και τούμπαλιν.
Η αγάπη μου όμως στάθηκε στο ύψος της κατάστασης όχι μόνο ανέλαβε το θηριάκι μας αλλά ακύρωσε όλες μα όλες τις δουλειές για να μας προσέχει.
Ανέλαβε εξολοκλήρου το μικρό σε όλες τις φάσεις μαμ ,κακά και νάνι αλλά και παιχνίδι με το τσουβάλι!
Όσο για μένα και μου μαγείρεψε και ερχόταν συνέχεια δίπλα να με κάνει αγαπούλες να γίνω καλά. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά έκανε και δουλίτσες άλλες τύπου βάζω σκούπα πλένω πιάτα...κλπ
Σήμερα μετά την επίσκεψη στο γιατρό όπου μας συμβούλεψε να κόψουμε το νυχτερινό γαλατάκι ο μπαμπάς Γιάννης ήταν κάθετος : Αν το μωράκι μου πεινάει θα φάει ..τέλος!
Το μωράκι μου έκανε και κάτι άλλο που με συγκίνησε πολύ....
Παρότι αυτές τις μέρες ζοριζόμαστε κάπως ( αφού έχουμε μπλέξει με κάφρους πελάτες ,που δεν πληρώνουν ποτέ ) την ώρα που έφευγα για την καθιερωμένη βόλτα στο παρκάκι μου λέει : << πάρε αυτά και ψώνισε κάτι απο εμένα απο το μαγαζάκι που σου αρέσει>>
Αλήθεια ..με συγκίνησε τόσο πολύ!
Πήγα μα δεν ψώνισα τίποτα αν και μου άρεσαν πολλά..ακόμα τα έχω τα λεφτά που μου έδωσε ,δεν ξέρω μα δεν μου πήγαινε να τα χαλάσω ξέρω πως είναι από το υστέρημα κι όχι από το περίσσεμα.
Αύριο θα πάμε βολτούλα όλοι ικέα να λεηλατήσουμε κάνα κεφτεδομπαλάκι και την Κυριακή ο γλύκας μπαμπάς οργάνωσε άάάάτα που λέει κι ο μικρός στο Αττικό πάρκο για χατήρι του γιου του..
Τι να πω δεν έχω λόγια.
Θησαυρός πολύτιμος ο αντρούλης μου θα τον κρύψω στο μπαούλο μη τυχόν και μου τον πάρει καμία! (χι χι χι)
Σ' αγαπώ ζωή μου καληνύχτα.