shopping therapy

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010


Χτες βρήκα την ευκαιρία και μόλις ο μικρός κοιμήθηκε για μεσημέρι εξαφανίστηκα
Ο μπαμπάς μας δεν δούλευε κι έτσι εφόσον όλα συνηγορούσαν υπέρ μου τον άφησα φρουρό άγγελο
πέταξα στο στομάχι μου δυο πατάτες τηγανητές και σε χρόνο μηδέν βρέθηκα καθ'οδον για το Παγκράτι.
Πρώτη στάση hondos center! 200 ευροπουλάκια η ζημιά ,αλλά άξιζε τον κόπο όσο τίποτα!
Καλλυντικά ,αρώματα και άλλα πολλά! Πήρα και κάτι δώρα για τα μωρά μου και έφυγα!
Επόμενη στάση Jumbo bebe! Εκεί μικρότερη η ζημιά. Πήρα όμως για το γιοκαρινάκι μου κάτι παιχνίδια
τεραστίων διαστάσεων....και φυσικά προμηθεύτηκα τα κατάλληλα εκπαιδευτικά ποτηράκια
που δεν στάζουν γιατί τις προάλλες λίγο έλειψε να χρειαστούμε κανό για την μετακίνησή μας
στο σαλόνι,μιας και ο Μηνάκος είχε αποφασίσει να περιφέρει το ποτηράκι του ανάποδα μέχρι
να δει και την τελευταία σταγόνα να γίνεται ένα με το χαλί! Αχ αυτό το μπομπιράκι μου!
Το βράδυ και έχοντας φυσικά super κέφια μετά από τόσα ψώνια έβαλα το μωράκι μου
για το βραδινό του νάνι και επιδόθηκα στις περιποιήσεις των νέων καλλυντικών μου!!
Σαν κουφέτο βγήκα από το μπάνιο και χώθηκα στην ζεστή αγκαλίτσα του αντρούλη μου!!
Το πρόγραμμα έλεγε ταινιούλα και pop corn αλλά εμπλουτίστηκε και με άλλες ........δραστηριότητες!
Αχ ωραία μέρα η χτεσινή!