πάει πάει και πίσω δεν γυρνάει!

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010


Μυστήριο πράγμα το παρελθόν..
θα ήθελες να μην υπήρχε και κάποιες άλλες φορές θα ήθελες να υπήρχε για να διορθώσεις πολλά.Λένε ότι τα λάθη μας μαθαίνουν ότι το παρελθόν μας είναι εκείνο που μας κάνει αυτό που είμαστε.Δε ξέρω ειλικρινά..πιστεύω πως αυτό που είμαστε τώρα είναι αποτέλεσμα της ωριμότητάς μας ,κάτι που δυστυχώς δεν είχαμε όταν έπρεπε.
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μετανιώνουν για τίποτα ,ακόμα και για ταλάθη τους ακόμα και ο άντρας μου ανήκει σε αυτήν την κατηγορία και κάπου τον ζηλεύω φυσικά καλοπροαίρετα! Εγώ δεν μπορώ να συμβιβαστώ ακόμα με πολλά απο όσα έγιναν στο παρελθόν μου! Δε νιώθω πως έχω εκρέμότητες ή ανοιχτούς λογαριασμούς κάπου,όχι κάθε άλλο μαλιστα χαίρομαι που όλοι οι φάκελοι είναι πια κλειστοί ,απλά λυπάμαι που δεν πρόλαβα να πω : συγνώμη ,σ'αγαπώ,σ'ευχαριστώ όταν έπρεπε και εκεί που έπρεπε και αντίστοιχα : άντε γαμίσου, σε εκείνους που έπρεπε!
Αδίκησα και πλήγωσα κι αυτό είναι κάτι που δε με χαρακτηρίζει.Η γέννηση του γιού μου με έκανε να βρω τον εαυτό μου και να μάθω τις αξίες της ζωής.
Θέλω κάθε μέρα που περνάει να γίνομαι καλήτερος άνθρωπος γιατί αυτό μόνο αξίζει,να ζεις με χαρά και γεμάτος αγάπη και καλοσύνη γιατί τελικά το κακό μόνο κακό φέρνει.